تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

افزایش قیمت برخی از محصولات شوینده

  • کد خبر : 3719
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
افزایش قیمت برخی از محصولات شوینده

معاون صنایع عمومی وزارت صمت از افزایش ۲۵ درصدی قیمت برخی از محصولات شوینده با مجوز سازمان حمایت خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، محمدمهدی برادران با اشاره به افزایش مواد اولیه واردتی برای واحدهای تولیدی گفت: براساس تعاملات صورت گرفته قرار شده برای آن دسته از کالاهایی که با افزایش مواد اولیه وارداتی روبه رو هستند متوسط افزایش ۱۰ تا ۲۵ درصدی اعمال شود. البته دیگر کالاها با همان قیمت ثابت در حال عرضه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار مواد شوینده رقابتی شده است، افزود: اگر واحدها افزایش قیمت نامتعارفی را اعمال کردند حتما از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاعات لازم به مراجع مربوطه داده شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف اولویت ما تأمین نیازهای بازار است البته در بخش شوینده ها در دو ماه نخست سال شاهد افزایش تولید نیز بوده ایم. اما یک مقدار عدم عرضه محصولات به بازار مواجه شدیم که با برگزاری جلساتی با برخی از شرکت‌ها موضوع عدم عرضه به بازار رفع شده است.
وی افزود: در برخی از محصولات صنایع شوینده، شاهد افزایش قیمت بودیم که با اخذ مجوز از سازمان حمایت، قیمت‌ها در حد معمول اصلاح و کاهش پیدا کرده است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت تأکید کرد: مردم در مقابل بازار هیجانی مقاومت کنند چراکه به مقدار کافی کالا موجود است و دغدغه‌ای برای تأمین کالای مورد نیاز خود نداشته باشند. حتی اگر خرید کالا را با زمان بندی انجام دهندتولیدکنندگان مجبور به کاهش قیمت بیشتر هم خواهند شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.