تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1

آغاز توزیع لاستیک با نرخ دولتی

  • کد خبر : 5967
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
آغاز توزیع لاستیک با نرخ دولتی

شهردار ورامین گفت: مرحله نخست توزیع لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان سرویس‌ مدارس و خودروهای مسافربر سطح شهر آغاز شده است.

به گزارش اصناف شهر، علیرضا مؤمنی اظهار کرد: با مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده و به همت مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری از امروز نخستین مرحله توزیع لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان خودروهای سرویس مدارس شهر تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ورامین آغاز شد.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس می‌توانند از امروز با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ورامین با ارائه درخواست کتبی و انجام مراحل اداری در کمترین زمان ممکن، حواله دریافت لاستیک با نرخ دولتی را با تفاوت ۵۰ درصدی با قیمت بازار از این سازمان دریافت کنند.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: تمام مکاتبات لازم برای دریافت لاستیک و توزیع میان خودروهای مسافربر شهر با مسئولان و ادارات مرتبط انجام شده است تا تمام خودروهای سواری مسافربر شهر تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری از این خدمات بهره‌مند شوند.

مؤمنی با بیان اینکه نخستین گام نهضت آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری معابر در سال جاری از خیابان شهید زواره آغاز شد، تصریح کرد: اجرای طرح بهداشت محله سال جاری نیز ادامه دارد و جمع‌آوری و بارگیری نخاله‌های ساختمانی، رفت‌وروب و شست‌وشوی جداول و لایروبی خیابان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات رفع خاموشی، تعمیر برج نوری، پایه‌های روشنایی و نصب پروژکتورهای اس ام بی میدان قند شهرک ولیعصر توسط عوامل تاسیساتی ناحیه یک حوزه خدمات شهری در دست اجرا است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.