تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

افزایش حقوق کارگران از اردیبهشت اعمال شود

  • کد خبر : 5964
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
افزایش حقوق کارگران از اردیبهشت اعمال شود

به گزارش اصناف شهر، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حوزه روابط کار با توجه به اینکه حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۲، از سوی مقام عالی وزارت کار ابلاغ شده است کلیه کارفرمایان در سطح استان باید افزایش حقوق را در پرداختی و حقوق اردیبهشت لحاظ کنند.

او افزود: باتوجه به سرمای آخر سال ۱۴۰۱ و متضرر شدن بسیاری از کارفرمایان، برخی واحدها در پرداختی خود یک یا دو ماه معوقات داشتند که با بررسی و پایش‌های صورت گرفته بسیاری از کارفرمایان این معوقات را پرداخت کردند.

اشرفی ادامه داد: چند واحد تولیدی نیز در استان وجود دارد که بحث معوقات برای آن‌ها مطرح است که قول هایی برای پرداخت معوقات کارگران داده اند.

بیشتر بخوانید
برگزاری ۱۱ همایش تجلیل از کارگران در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته کار و کارگر ۳۰ برنامه در سطح استان خواهیم داشت اظهار کرد: ۱۸ نفر از کارگران منتخب استان برای دیدار با مقام معظم رهبری دیروز اعزام شده اند و امروز با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

او گفت: فردا از ۴۲ نفر از نیرو‌های کار، اعضای گروه های کار و واحد های منتخب نیز با حضور استاندار و مسئولین ارشد استانی تجلیل می‌شود.

اشرفی عنوان کرد: عیادت از کارگران حادثه دیده حین کار با حضور مسئولین و تسریع و تسهیل در روند درمانی این افراد از دیگر برنامه های هفته کار‌گر است که برای اولین بار از سوی تأمین اجتماعی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در تما‌م ایام هفته مردم می‌توانند برای مشکلات خود در زمینه کار و حوزه کارگری به این نهاد مراجعه و ملاقات حضوری داشته باشند و یا با شماره ۳۲۴۰۰۱۲۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.