تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

اقساط تسهیلات جهش تولید مسکن کاهش خواهد یافت

  • کد خبر : 3136
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
اقساط تسهیلات جهش تولید مسکن کاهش خواهد یافت

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارقام مطرح شده در تسهیلات «جهش تولید مسکن»، گفت: این اقساط براساس توان مردم کاهش خواهد یافت. عبدالجلال ایری اظهار کرد: ارقامی که در نشریات و اخبار به عنوان میزان اقساط طرح جهش تولید مسکن یاد می‌شود، قطعا واقعیت ندارد و میزان آن پس از بررسی کارشناسی و ملاحظات مختلف مشخص می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقساط تسهیلات «جهش تولید مسکن» بر اساس دهک بندی متقاضیان تعیین می‌شود، به عنوان مثال متقاضیان دهک یک تا سه از وام پنج درصد بهره مند می‌شوند و سایر متقاضیان از وام ۱۲ درصد استفاده می‌کنند. وی ادامه داد: زمان بازپرداخت تسهیلات هم بر اساس شرایط متقاضیان تعیین و ابلاغ می‌شود تا امکان بازپرداخت برای متقاضیان فراهم شود.
ایری افزود: باید از همه پارامتر‌ها استفاده کنیم که شاهد استقبال مردم از «جهش تولید مسکن» باشیم و تسهیل سازی مهم‌ترین عامل موفقیت این طرح است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تورم حاکم بر بازار و وضعیت معیشتی مردم گفت: برای موفقیت در قانون جهش تولید مسکن نیازمند هم‌افزایی بیشتر بین مجلس و دولت هستیم تا بیشترین منافع نصیب مردم شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=3136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.