تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

انتقاد رییس جمهور از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه

  • کد خبر : 5869
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
انتقاد رییس جمهور از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.

«آیت‌الله سید ابراهیم رییسی» در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های «میرکاظمی» در سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: میرکاظمی دارای چهره‌ای با سابقه در امر اجرا است، وی در چندین وزارتخانه فعالیت داشته و دارای چهره‌ای صاحب‌نظر است.

وی اظهار داشت: حدود چهار یا پنج ماه مانده به پایان سال ۱۴۰۱ در حال انجام اقدامات مربوط به بودجه سال ۱۴۰۲ بود که اعلام کرد به دلیل ناراحتی قلبی و اظهارنظر پزشک مبنی بر وجود مشکل در سه رگ قلب به دنبال انصراف از ادامه راه است.

رییسی خاطرنشان کرد: میرکاظمی اعلام کرده بود که تا پایان کار دولت همه نوع همکاری را خواهم داشت، اما این بخش از فعالیت را در مقطع فعلی پرتنش دانست و معتقد بود که انجام کار پر تنش باعث ایجاد مشکل برای وی خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بنده از میرکاظمی درخواست کردم که فعالیت خود را تا پایان انجام اقدامات مربوط به بودجه ۱۴۰۲ ادامه دهد، گفت: وی با پایان فعالیت‌های مربوط به بودجه دوباره به صورت حضوری و مکتوب مراجعه و اعلام کرد که طبق وعده‌های شما اکنون به دنبال این هستم تا کار را به فرد دیگری واگذار کنم، حتی میرکاظمی دیگر این کار را به صورت روزانه پیگیری می‌کرد.

وی گفت: جابه‌جایی میرکاظمی نباید در افکار عمومی یا در رسانه‌ها این‌گونه مطرح شود که وی به دلیل ضعف در فعالیت کنار رفته است، بلکه این تغییرات به دلیل درخواست وی انجام شد.

رییسی با تاکید بر اینکه میرکاظمی خدمات زیادی را در دولت فعلی انجام داد، گفت: یکی از خدمات وی، تدوین بودجه انضباطی برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بود و مهم‌تر اینکه سال گذشته با وجود همه مشکلات اما با کسری بودجه مواجه نبودیم.

رییس جمهور، میرکاظمی را به عنوان فردی مجرب معرفی کرد و افزود: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات وی در دولت استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.