تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

بنزین رایگان برای سفرهای نوروزی توزیع می شود؟

  • کد خبر : 5257
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
بنزین رایگان برای سفرهای نوروزی توزیع می شود؟

سخنگوی دولت در خصوص توزیع بنزین رایگان به مردمی که قصد سفر در نوروز دارند، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می شود.

به گزارش اصناف شهر، صبح امروز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملیصنایع دستی بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: گمان می کردم به دلیل شرایط جوی با نمایشگاه خلوتی مواجه شوم اما خوشبختانه استقبال خوب بود.

وی با اشاره به همگرایی وزرای دولت در حوزه گردشگری و حمایت دولت از این حوزه گفت: نگاه هیات دولت به موضوع گردشگری فرابخشی است، برای مثال شاید طبیعی‌تر باشد برخی از بخش ها مثل حوزه وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد همکاری هایی با حوزه گردشگری داشته باشند، اما اینکه وزارت نیرو هم با گردشگری همکاری کند نشان می‌دهد که این حوزه محدود به یک یا دو یا سه حوزه نیست و همه بخش های دولت به این موضوع نگاه ویژه ای دارند.

وی ادامه داد: دلیل این امر نمایش حقیقت ها برای بیان تصاویر واقعی از ایران و افزایش اقتصاد مولد و پویا برای اقشار کم درآمدتر است، ضمن اینکه این دید و بازدیدهای ایام مختلف فضای مثبتی ایجاد می کند که باعث‌می شود دولت نگاه ویژه ای به موضوع گردشگری داشته باشد.

وی افزود: آقای ضرغامی فردی بسیار فعال و جنگنده است و در هر جلسه هیات دولت موضوعی درباره آثار باستانی و تاریخی و مشکلات همکاران فعال گردشگری را بیان می کند که پیگیری شود.

بهادری جهرمی در خصوص تدابیر دولت برای سفرهای نوروز سال آینده گفت: نوروز ۱۴۰۱ اولین نوروز بعد از استقرار دولت سیزدهم بود و ستاد سفری که با محوریت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تشکیل شد با حضور همه دستگاه های مرتبط فعالیت های خوب و قابل توجهی داشت و خوشبختانه میزان سفرها به قبل از کرونا برگشت و اقتصاد گردشگری رونق گرفت، همین جهت گیری برای نوروز ۱۴۰۲ نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: دولت برای افرادی که قصد سفر دارند پیش بینی هایی داشته و پیش از این هم برای فعالیت در حوزه گردشگری تخفیف ها و‌معافیت هایی لحاظ کرده است. دولت حامی و هادی فعالیت ها وکسب وکارهای خرد است و آثارش را در تعطیلات نوروزی خواهیم دید.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که دولت برای نوروز سال آینده بنزین رایگان در اختیار مردمی که قصد سفر دارند قرار می دهد؟ گفت: فعلا صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می شود.

بهادری جهرمی درباره اینکه آیا در نوروز سال آینده به سفر می روید؟ بیان داشت: نمی دانم، سال گذشته که از روزهای ابتدایی سال جلسات هیات دولت برگزار شد و نتوانستیم به سفر برویم. در کل بعد از حضور در دولت کمتر فرصت می شود سفر غیر کاری بروم. اما امروز در این نمایشگاه در غرفه خراسان مهمان سراهایی دیدم که شبی ۳۵ هزار تومان بودند و اگر امام رضا (ع) طلبیدند و فرصت شد حتماً به مشهد می‌روم.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.