تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
2

تابلوی بورس، خودرو باران می شود/ پنج شرط خرید پژو ۲۰۷

  • کد خبر : 5403
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
تابلوی بورس، خودرو باران می شود/ پنج شرط خرید پژو ۲۰۷

ایران‌خودرویی‌ها فروش‌های بورسی خود در اسفندماه ۱۴۰۱ را استارت زدند.

به گزارش اصناف شهر، براین اساس ایران‌خودرویی‌ها اولین دور از فروش اسفند ماهی محصولات خود از مسیر بورس کالا را با عرضه پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی روز دوم اسفندماه سال جاری آغاز می کنند.
ارزانترین خودرو در جاده بورس کالا

قیمت پایه اولیه این خودروی هاچ بک (بدون صندوق عقب) ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است، بنابراین پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی را می توان ارزان ترین محصول این خودروساز دانست که در فروش پایان سالی این خودروساز از مسیر بورس کالا در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیش از این آبی های جاده مخصوص فروش تارا با گیربکس دستی را در هفته پایانی بهمن ماه ۱۴۰۱ در دستورکار داشتند. قیمت پایه اولیه این خودرو ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.

برنامه فروش بورسی ایران خودرو در ماه آخر ۱۴۰۱

البته ایران خودرویی ها در ادامه آخرین ماه از سال جاری فروش دنا با گیربکس دستی و دنا با گیربکس اتوماتیک، تارا با گیربکس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و همچنان اعضای خانواده هایما را در برنامه فروش بورسی خود جای داده اند.

فراموش نکنیم ایران خودرویی ها در آخرین ماه از فصل زمستان امسال برای فروش محصول جدید خود نیز اطلاعیه فروش صادر می کنند. آن طور که مدیران ارشد این خودروسازی برنامه ریزی کرده اند قرار است پژو ۲۰۷ تیپ ۵ پشت سر پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی روانه تابلوی بورس کالا شود.
پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به بورس می آید

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ در واقع ترکیب اتاق و شاسی پژو ۲۰۷ است که با تریم داخلی پژو ۲۰۶ تکمیل و قرار است به زودی روانه بازار شود. ایران خودو قصد دارد از این محصول جدید خود سه هزار و ۵۰۰ دستگاه از مسیر بورس کالا عرضه کند.

از آنجایی که قیمت پایه اولیه این محصول عجیب مشخص نیست این احتمال وجود دارد که قیمت پایه اعلامی برای آن گوی سبقت را از پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی در ارزانی ببرد.

فروش این خودرو نیز برای هفته اول اسفندماه سال جاری طراحی شده است، بنابراین بعد از نهایی شدن فروش پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی در روز سه شنبه (دوم اسفندماه ۱۴۰۱) ایران خودرویی ها تنها روز چهارشنبه (سوم اسفندماه ۱۴۰۱) را برای عرضه این محصول جدید خود فرصت خواهند داشت.
دنا هم به بورس کالا می آید

این آخرین فروش بورسی ایران خودرو برای هفته اول اسفندماه امسال نیست و این خودروساز قصد کرده تا در کنار پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و پژو ۲۰۷ تیپ ۵، دنا با موتور توربو پلاس و گیربکس دستی را نیز از جاده بورس کالا در دسترس خریداران قرار دهد. تیراژ عرضه در نظر گرفته شده برای پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی دو هزار دستگاه و برای دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی نیز دو هزار دستگاه علام شده است.
تابلوی بورس کالا، خودروباران می شود

بنابراین آبی های جاده مخصوص به دنبال این بودند تا هفته اول اسفندماه امسال تابلوی بورس کالا را با محصولات خود خودرو باران کنند. به نظر می رسد با توجه به فاصله زمانی کوتاه میان سه شنبه و چهارشنبه عرضه پژو ۲۰۷ تیپ پنج و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربس دستی به هفته آینده موکول شود.

در شرایطی که مدیران فروش ایران خودرو در اسفندماه تنها یک بار فروش پژو ۲۰۷ تیپ پنج و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربس دستی را در دستورکار قرار داده اند. اما فروش پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ایران خودرویی ها به خط شدند

ایران خودرویی ها هفته دوم نیز دو هزار دستگاه از این محصول محبوب خود را برای فروش در بورس کالا به خط می کنند. هفته سوم تیراژ عرضه بورسی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی را به چهار هزار دستگاه افزایش داده و هفته پایانی اسفندماه امسال نیز دو هزار دستگاه از این خودرو را روی تابلوی بورس کالا می فروشند.

البته احتمال افزایش تیراژ عرضه این خودرو نیز وجود دارد. دلیل این پیش بینی را باید در تیراژ عرضه تارا با گیربکس دستی که هفته آخر بهمن ماه امسال فروخته شد جست و جو کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص ابتدا اعلام کرده بود قصد دارد تا دو هزار دستگاه تارا با گیربکس دستی را روی تابلوی بورس کالا بفروش برساند اما در نهایت تیراژ آن را تا پنج هزار دستگاه افزایش داد.

۵ شرط برای خرید پژو ۲۰۷ گیربکس

متقاضیان برای خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی باید پنج شرط را دارا باشند. این شروط عبارتند از هر کد بورسی تنها می تواند نسبت به خرید یک خودرو از بورس کالا اقدام کند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.