تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
3

تخصیص ۶هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان

  • کد خبر : 4241
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تخصیص ۶هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲۲ تیر هیأت دولت اظهار داشت: ۶ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده که پس از صدور احکام معلمان در سقف بودجه پرداخت خواهد شد.

به گزارش اصناف شهر، میرکاظمی افزود: امروز یکی از بحران های جدی در کشورهای خارجی با توجه به کمبود کالاهای اساسی موضوع تورم است. ما تلاش کردیم با پرداخت هایی که انجام دادیم جلوی تورم را بگیریم.

وی درباره ردیف بودجه رتبه بندی معلمان گفت: این ماه ۶ هزار میلیارد تومان دیده بودیم؛ ما قبل از اینکه به پایان ماه برسیم جلساتی را با بانک مرکزی، وزارت نفت و وزارت اقتصاد داریم که منابع و مصارف مان در آن ماه را می بندیم که چقدر بودجه های جاری، چقدر حقوق و چقدر عمرانی را پرداخت کنیم. معمولاً ۱۰ روز مانده به پایان ماه این موارد بسته می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ما برای رتبه بندی منبع گذاشتیم، دوستان تلاش می کنند احکام معلمان را در آموزش و پرورش آماده کنند و به محض آماده شدن احکام پرداخت ها در سقف بودجه انجام می شود، چون ریالی بخواهد بیشتر شود باید برای آن مصوبه قانونی بگیرند. همان مبلغی که در قانون بعد از همه تعدیل ها دیده شده ۳۶ الی ۳۸ هزار میلیارد تومان سقف این بودجه است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=4241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.