تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

توزیع گوشت قرمز در میادین تره بار شهر تهران

  • کد خبر : 1796
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
توزیع گوشت قرمز در میادین تره بار شهر تهران

هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به قیمت ۱۱۰ هزار تومان و گوشت گوساله به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عمده و درسطح خرده فروشی میادین میوه و تره بار نیز ۱۱۷ هزار تومان گوسفندی و ۱۱۰ هزار تومان گوساله عرضه می شود.

به گزارش اصناف شهر، مدیرشرکت پشتیبانی امور دام استان تهران، با اشاره به طرح تعادل بخشی، از توزیع گسترده و بدون محدودیت گوشت قرمز و تخم مرغ در میادین تره بار پایتخت خبر داد.

از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، رضا سالمی به توزیع گوشت قرمز دام سبک و سنگین در میادین برای تعادل بخشی به بازار اشاره کرد و گفت: این توزیع با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز آغاز شده است و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به قیمت ۱۱۰ هزار تومان و گوشت گوساله به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عمده و درسطح خرده فروشی میادین میوه و تره بار نیز ۱۱۷ هزار تومان گوسفندی و ۱۱۰ هزار تومان گوساله عرضه می شود.

وی با تاکید بر ادامه این طرح تا متعادل شدن بازار گوشت قرمز، افزود: متقاضیان توزیع عمده نیز می توانند با نامه از اتحادیه‌ها به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

سالمی، همچنین با اشاره به عرضه گسترده تخم مرغ در بازار اظهار داشت: هر شانه تخم مرغ درب سردخانه به قیمت ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار واحدهای صنفی و عرضه کنندگان عمده قرار می گیرد.

وی افزود: هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار سطح شهر و فروشگاه های زنجیره ای به قیمت ۴۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند به سردخانه شهید کرمی(کارخانه سعید آباد) در غرب و سردخانه تهرانپارس در شرق مراجعه کنند و تمام اتحادیه ها، تشکل‌ها و واحدهای صنفی امکان دریافت تخم مرغ به هر میزان و عرضه آن را دارند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اعلام خبر آرامش بازار مرغ گفت: درحال حاضر بازار مرغ به تعادل رسیده و با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان به فروش می رسد که حتی ۲ هزار تومان از قیمت مصوب ۲۹ هزار تومانی ستاد تنظیم بازار استان پایین‌تر است.

وی تاکید کرد: بنابراین توزیع خاصی را نداریم و تنها مرغ منجمد به شهرستان های استان تهران برای عرضه، ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.