تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
1

‌جایگاه‌های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند

  • کد خبر : 6527
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۷
‌جایگاه‌های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند

رضا نواز: استقبال مردم از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری بنزین آزاد کم‌نظیر بوده است.

به گزارش اصناف شهر، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور، با اشاره به آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها اظهار داشت: استقبال مردم از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری بنزین آزاد کم‌نظیر بوده است و مردم در دو ماه گذشته به خصوص در کلانشهرها همکاری خوبی برای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ مبنی بر ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها داشته‌اند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد نسبت به قبل از اجرای طرح حدود ۱۰ برابر شده است و روند افزایشی ادامه دارد.

نواز افزود: با توجه به اینکه طبق قانون بودجه باید تا شهریور امسال، میزان استفاده از کارت سوخت شخصی به ۹۰ درصد برسد و با توجه به مدلی که دولت در اجرای این قانون در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد تا مردادماه امسال برای هر جایگاه تنها یک کارت سوخت برای بنزین آزاد وجود داشته باشد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: تاکنون همکاری پرسنل جایگاه‌ها و مردم برای اجرای این طرح ایثارگرانه بوده است تا مردم آگاهی یابند که ضروری است از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد استفاده کنند، زیرا کارت سوخت جایگاه‌ها به گونه‌ای در دسترس است که تنها مخصوص موارد اضطراری است.

وی توضیح داد: ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها و الزام خودروها به استفاده از کارت سوخت شخصی، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار نهادهای متولی قرار می‌دهند که بتوانند بهتر از گذشته برای مدیریت مصرف سوخت اقدام کنند.

نواز تاکید کرد: در ابتدای اجرای طرح، کمی ترک کردن عادت قبلی در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌ها سخت بود ولی اکنون روند استفاده از کارت سوخت شخصی افزایشی است و انشاالله که این طرح به خوبی تکمیل شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: امیدواریم با سرعت گرفتن صدور کارت‌های سوخت المثنی، مشکلات پیش‌روی این طرح به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.