تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

حضور پررنگ بیمه معلم در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر : 6454
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
حضور پررنگ بیمه معلم در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش اصناف شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) با حضور مسئولان صندوق و فرهنگیان عضو، مدیرعامل و مدیران بیمه معلم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم با برپایی غرفه در این مراسم به ارائه خدمات به منتخبان فرهنگیان سراسر کشور پرداخت که با استقبال شرکت‌کنندگان روبرو شد.

دکتر حمیدرضا نجف‌پور مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در این مراسم اقدامات سازنده که در یک‌سال گذشته توسط صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است را نقطه عطفی در حصول عقلانیت سازمانی دانست و گفت: بر اساس این طرح، مالکیت بخشی از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان از خرداد سال جاری به صورت تدریجی به اعضای بازنشسته تخصیص می‌یابد.

گفتنی است بیمه معلم نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های هلدینگ بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان و ارتباط سهامداری منسجم با این گروه، تلاش کرده تا سهم خود را در خدمت‌رسانی به این مجموعه بزرگ ایفا کند و با حضور در این مراسم نقش قابل‌توجهی در ایجاد انسجام با هلدینگ داشته باشد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مدیران ارشد صنعت بانکی، بازار سرمایه و سازمان‌های اقتصادی، اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره مؤسسه، مدیران‌ عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و منتخبان فرهنگیان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.