تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

خبر خوش به مستاجران/ وام ودیعه مسکن ۷۰ میلیونی شد

  • کد خبر : 3706
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
خبر خوش به مستاجران/ وام ودیعه مسکن ۷۰ میلیونی شد

ابوالفضل مهدیار گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است.

به گزارش اصناف شهر، ابوالفضل مهدیار در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman. mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات ۱۲ خردادماه جاری آغاز شده است، گفت: باتوجه به اینکه این تسهیلات دارای سقف تعیین شده توسط بانک مرکزی است، متقاضیان ثبت نام و پیگیری امور دریافت وام توسط بانکهای عامل را به لحاظ زمانی مدیریت کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.
مهدیار با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت پنج ساله است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=3706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.