تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی در استان فارس/ کشف خروج غیر قانونی ١٦ میلیون دلار از کشور

  • کد خبر : 1470
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی در استان فارس/ کشف خروج غیر قانونی ١٦ میلیون دلار از کشور

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فایننس در شیراز فعالیت‌های غیر قانونی این شرکت متوقف شد.

به گزارش اصناف شهر، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی جهت فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است گفت: این اقدام باعث مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

او بیان داشت: این شرکت هرمی با وعده‌های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس‌های خارجی و وعده خرید سهام شرکت‌های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می‌نمود در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه صورت نگرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه خروج ١٦ میلیون دلار از کشور با فعالیت لیدر‌های اصلی این شرکت هرمی محرز شده است گفت: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد دیگر فعالیت‌های غیر قانونی این افراد ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه هوشیاری و درایت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف فعالیت غیر قانونی این شرکت هرمی نقش بسزایی داشته است هشدار داد کسانی که در حال فعالیت‌های مشابه می‌باشند ضمن توقف فعالیت و مسترد نمودن پول شهروندان پیش از هرگونه برخورد قانونی از ادامه اقدام غیر قانونی در این حوزه و خروج ارز از کشور خودداری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: مالباختگان می‌توانند جهت طرح شکایت از لیدر‌های بازداشت شده این شرکت به شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز واقع در بلوار جدید قرآن مراجعه نمایند و فعالیت سایر شبکه‌های مشابه را با تلفن ۱۱۳ به ضابطین اطلاع دهند.

گفتنی است، این شاخه شرکت هرمی یونیک فایننس در شیراز دارای سرشاخه‌ها و لیدر‌های مستقل داخلی و رابط بین المللی بود که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس مورد ضربه واقع و فعالیت‌های مجرمانه آنان در خروج ارز از کشور متوقف شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.