تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
1

دولت به کمک بيايد/ بازار صعودي آهن از ابتداي سال آينده

  • کد خبر : 5204
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
دولت به کمک بيايد/ بازار صعودي آهن از ابتداي سال آينده

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف و رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بيان اينکه دولت بايد با تدوين برنامه اي با توجه به منابع مالي ساخت و ساز هاي خود را به مرحله اجرا برساند، افزود: از اوايل سال آينده و در بهار ساخت پروژه ها شروع مي شود و در نتيجه بازار آهن نيز روند صعودي به خود مي گيرد.

به گزارش اصناف شهر، حميدرضا رستگار، عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف و رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بيان اينکه بازار فولاد و آهن آلات تهران در هفته گذشته رونقي نداشت بيان کرد: گرچه بسياري از محصولات ابتدا قيمت مناسبي داشتند ؛اما کم کم به روال سابق برگشتند. بر همين اساس تا زماني که دولت بر تعهد هاي خود عمل نکند رونقي در بازار آهن نمي بينيم، بيان کرد: دولت بايد در قبال تعهدات ساخت و سازي خود اقدامي کند.

وي با بيان اينکه از اوايل سال آتي ساخت و سازها دوباره رونق خواهد گرفت، گفت: شاهد روند صعودي بازار آهن آلات خواهيم بود.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف درباره تلاطم قيمت فلزات اظهار داشت: تورم به صورت کلي لحاظ مي شود اما در بعضي کالا ها مقدار آن کم و زياد است، گفت: در مجموع اين موضوع دليلي بر بهتر شدن مصرف بازار فولاد نيست.

رئيس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد تهران همچنين بيان کرد: در حوزه صادرات بايد تمهيداتي انديشيده شود تا اگر کارخانجات در بازار هاي داخلي به نتيجه نرسيدند بازار خارجي را داشته باشند

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.