تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
واکسیناسیون اصناف از هفته ی دیگراغاز می شود...

روش مدیریتی تعطیلی کسبه منسوخ شده و باید به سمت واکسیناسیون اصناف برویم

  • کد خبر : 934
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
روش مدیریتی تعطیلی کسبه منسوخ شده و باید به سمت واکسیناسیون اصناف برویم
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای اصناف در شرایط کرونا: روش مدیریتی تعطیلی کسبه منسوخ شده و باید به سمت واکسیناسیون اصناف برویم

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه واکسیناسیون اصناف می‌تواند ایمنی ایجاد کند، گفت: ما از دوره تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی جامع و کامل کسبه گذر کردیم چرا که این نوع مدیریت منسوخ شده و باید به سمت واکسیناسیون اصناف پیش برویم.

اصناف شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، رسول جهانگیری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مشکلات اصناف با توجه به تعطیلی اجباری کرونایی در طول پاندمی کرونا، اظهار کرد: بارها مشکلات کسبه و مطالبات آنها مطرح شده است. تعطیلی‌های گاه و بیگاه اصناف در کنترل کرونا هیچ اثری نخواهد داشت بلکه تعطیلی‌ها باید هوشمند شود و با افراد متخلف و کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود نه اینکه بگوییم تمامی اصناف تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه به مطالبات اصناف پاسخ داده نشده، گفت: از مطالبه‌گری دست برنمی‌داریم ولی شرایط دولت را درک می‌کنیم که توانایی عمل به قول‌های دولت قبلی را ندارد ما برای آینده حرف می‌زنیم و مطالبه می‌کنیم.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان ادامه داد: مسئولان باید بدانند وضعیت اقتصادی قابل تعطیلی نیست و دیگر کسبه توانایی و ظرفیت تعطیلی ندارند باید به سمت هوشمند کردن رعایت پروتکل‌ها هم از لحاظ مراجعات مردمی و هم خدمت‌رسانی به مردم پیش برویم.

وی تصریح کرد: آرام آرام باید به سمت جامعه‌ای برویم که باید واکسینه می‌شدند ولی نشدند.

جهانگیری با اشاره به اینکه واکسیناسیون اصناف می‌تواند ایمنی ایجاد کند، اظهار کرد: ما از دوره تصمیمات ستاد ملی کرونا برای تعطیلی جامع و کامل کسبه گذر کردیم چرا که این نوع مدیریت منسوخ شده است و باید در ارتقای واکسیناسیون همت بگماریم.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه دولت ظرفیت ارائه بسته کمکی و حمایتی به اصناف را ندارد، ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت تعطیلی مجدد و اضافه کردن باری به دوش اصناف را نداریم./پ/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.