تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6

رونق بازار مصالح‌فروشي با اجراي طرح ملي مسکن/ بازار مصالح‌فروشي در سال ۱۴۰۱ به سمت تعادل قيمت حرکت مي‌کند

  • کد خبر : 2789
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
رونق بازار مصالح‌فروشي با اجراي طرح ملي مسکن/ بازار مصالح‌فروشي در سال ۱۴۰۱ به سمت تعادل قيمت حرکت مي‌کند

رئيس اتحاديه مصالح‌ فروشان تهران گفت: باتوجه به اجراي طرح مسکن ملي که دولت در نظر دارد در سال ۱۴۰۱ شروع کند تا در ساخت و ساز گشايشي پيش بيايد، در اين صورت بازار مصالح فروشي نيز رونق مي‌گيرد و قرار است بازار مصالح‌فروشي در سال ۱۴۰۱ به سمت تعادل قيمت و عرضه محصولات حرکت کند.

به گزارش اصناف شهر، اسماعيل کاظمي، رئيس اتحاديه مصالح فروشان تهران در خصوص وضعيت عرضه و تقاضا در بازار مصالحفروشي، گفت: در حال حاضر وضعيت عرضه و تقاضا در بازار مصالح فروشي خوب است، ولي به دليل اينکه از ابتداي سال تاکنون ساخت و ساز مسکن رونقي نداشته رکود نيز برقرار است.

وي افزود: باتوجه به اجراي طرح مسکن ملي که دولت در نظر دارد در سال ۱۴۰۱ شروع کند تا در ساخت و ساز گشايشي پيش بيايد در اين صورت بازار مصالح فروشي نيز رونق ميگيرد و قرار است بازار مصالحفروشي در سال ۱۴۰۱ به سمت تعادل قيمت و عرضه محصولات حرکت کند.

رئيس اتحاديه مصالح فروشان تهران بيان کرد: در حال حاضر بازار سيمان سامان يافته و اميدواريم در سال ۱۴۰۱ تنشي در قيمت و عرضه سيمان به بازار نداشته باشيم.

کاظمي در خصوص عرضه مصالح از طريق بورس کالا عنوان کرد: به طور کلي ماهيت بورس کالا نوسان قيمت دارد و متناسب با بازار داخلي افزايش و کاهش را به دنبال داشته به طوري که وزارت صمت در باب سيمان طي اين مدت افزايش قيمتها را مهار کرده است.

رئيس اتحاديه مصالح فروشان تهران اظهار کرد: معضلي که در حال حاضر در صنف مصالح‎فروشي وجود دارد اين است که عدهاي از مصالحفروشان داخل شهر تهران بيش از دو دهه معطل هستند که به حاشيه استان تهران، منطقه احمدآباد مستوفي انتقال پيدا کنند

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.