تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان

  • کد خبر : 4342
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان

براساس پیگیری‌های انجام شده قرار است تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان از روز یکشنبه دوم مردادماه آغاز شود.

به گزارش اصناف شهر، به دنبال پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان دولت سیزدهم و نیز شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت جاماندگان، تاکنون ٢ مرحله از پرداخت سود به حساب این افراد واریز شده است که براساس آمار ارائه شده در مرحله اول و دوم به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سود‌های سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.

مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال ۹۹ برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت۵۳۲ هزار تومانی حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند.

در این میان افرادی بودند که تحت تاثیر عدم ارائه شماره حساب معتبر، از دریافت سود خود عقب مانده بودند که در این زمینه بار‌ها با انتشار اطلاعیه‌های مختلف از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به این افراد هشدار داده شد تا این افراد با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت خود اقدام کنند و در لیست پرداختی‌های آتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گیرند.

در ادامه چنین اقداماتی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در اواسط خردادماه امسال خبر داد که این شرکت امسال در چندین نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داده، اما لازمه اجرایی شدن چنین اتفاقی رفع مشکل هر چه سریع‌تر شماره شبا سهامداران برای پرداخت سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بود.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده برای واریز هر چه سریع‌تر سود جاماندگان سهام عدالت، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در نخستین روز‌های تیر ماه از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان تا اواخر تیر ماه خبر داد و اعلام کرد: براساس آخرین آمار‌ها حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا، سود دریافت نکرده اند که باید با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در فرایند دریافت سود سهام عدالت قرار بگیرند.
براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده قرار بر این است تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از روز یکشنبه دوم مرداد ماه آغاز شود و فقط افرادی که تا ساعت ۲۴ روز جمعه نسبت به اصلاح اطلاعات خود در سامانه سجام اقدام کرده باشد، از دریافت این سود بهره‌مند خواهند شد و بهتر است تا افرادی که همچنان اقدامی در راستای اصلاح شماره شبای خود انجام نداده‌اند هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام کنند.

با توجه به اعلام چنین خبری، تاکنون حدود ۷۵ هزار نفر تاکنون شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت اصلاح کردند.

همچنین برای تعداد ۳۵ هزار نفر دیگر که با مشکل شماره شبای معتبر همراه بودند، پیامک ارسال شده است تا هر چه سریعتر شماره شبای معتبر اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=4342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.