تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

فروش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سهام سرخابی‌ها در فرابورس

  • کد خبر : 2640
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
فروش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سهام سرخابی‌ها در فرابورس

با گذشت شش روز از آغاز پذیره نویسی حق تقدم بابت افزایش سرمایه سهام باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در فرابورس تاکنون حدود ۱۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سهام دو باشگاه خریداری شده است.

به گزارش اصناف شهر، با توجه به اتمام دوره ثبت سفارش در روز جای (یکشنبه ۲۲ اسفند) در نماد‌های معاملاتی استقلال و پرسپولیس، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی استقلالح ۱ بالغ ۲۵۲,۱۲۴,۶۶۰ سهم و در نماد معاملاتی پرسپولیسح ۱ نیز ۲۴۳,۸۴۵,۶۳۸ سهم در سامانه فرابورس ثبت شده است.

پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس از روز یکشنبه ۱۵ اسفند به ترتیب در قیمت‌های ۲.۹۱۰ و ۳.۳۸۷ ریال آغاز شده که تا پایان وقت قانونی یکشنبه ۲۲ اسفند تعداد ۲۵۲,۱۲۴,۶۶۰ سهم از سهام باشگاه استقلال به قیمت ۲.۹۱۰ ریال به ارزش ۷۳۳ میلیارد و ۶۸۲ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۶۰۰ ریال بفروش رسیده است.

همچنین سرمایه گذاران ۲۴۳ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۶۳۸ سهم از سهام باشگاه پرسپولیس را به قیمت ۳.۳۸۷ ریال به ارزش ۸۲۵ میلیارد و ۹۰۵ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۹۰۶ ریال خریداری کرده اند.

پذیره نویسی ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و ۱.۰۳۴.۸۴۰.۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق تقدم هر کدام به ارزش به حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به روش ثبت سفارش از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۳۰ روز کاری ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه فرابورس حداقل سهام قابل خریداری توسط کد‌های معاملاتی حقیقی و حقوقی یک (۱) سهم و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در نماد معاملاتی (استقلالح۱) تعداد ۱،۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) تعداد ۸۸۵ سهم است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.