تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۲۵/ ۱۲/ ۱۴۰۱

  • کد خبر : 5772
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۲۵/ ۱۲/ ۱۴۰۱

در سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت دلار آمریکا عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد که ۱۰۰ تومان نسبت به دیروز پایین‌تر است.

به گزارش اصناف شهر، همچنین قیمت یورو در این مرکز حدود ۴۲ هزار و ۳۴۱ تومان است و قیمت درهم امارات هم در سطح ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان قرار گرفته است.

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان است و حواله یورو و حواله درهم امارات نیز به ترتیب ۳۸ هزار و ۵۴۹ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان نرخ‌گذاری شده است.

قیمت ارز توافقی

در سایت کانون صرافان ایران تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ قیمت دلار توافقی در بازه ۴۲ هزار تا کمی بالاتر از ۴۳ تومان در صرافی‌های مختلف به چشم می‌خورد، اما میانگین قیمت دلار توافقی در این سایت ۴۲ هزار و ۳۹ تومان درج شده است.

همچنین قیمت یورو به صورت توافقی ۴۵ هزار و ۱۷۵ تومان است و میانگین قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز ۱۱ هزار و ۷۵۷ تومان درج شده است.

قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی امروز در سایت کانون صرافان حدود ۲۸ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان است که نسبت به همین زمان در روز گذشته، کاهش بیش از ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت نیم سکه در همین سایت حدود ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به چشم می‌خورد و برخلاف سکه تمام، افزایش یافته و از کانال ۱۶ میلیونی دیروز فراتر رفته است.

در سایت کانون صرافان قیمت ربع سکه به طور متوسط ۱۰ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان درج شده که تقریبا در سطح همان قیمت ظهر دیروز است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.