تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
2

قیمت سیب و پرتقال در میادین تهران متعادل است

  • کد خبر : 2265
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
قیمت سیب و پرتقال در میادین تهران متعادل است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه به اندازه کافی سیب و پرتقال در کشور تولید و ذخیره سازی شده اعلام کرد: قیمت این محصولات پرتقاضا با قیمت متعادل و مصوب در حال عرضه است.

به گزارش اصناف شهر به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با اعلام اینکه وضعیت تولید سیب و پرتقال در کشور بسیار عالی است، گفت: امسال قریب به سه میلیون و ۳۰۰ هزار تُن پرتقال در کشور تولید شده که با احتساب تولید نارنگی به بالای پنج و نیم میلیون تُن می‌رسد و علاوه بر این، چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تُن سیب هم در کشور تولید شده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های ما باید بر اساس میزان تولید در کشور باشد و زمانی باید در مورد محصولی به حوزه تنظیم بازار ورود کنیم که شرایط موجود، اقتضای این ورود را داشته باشد و سبب مدیریت بهتر موضوع شود.

فصاحت با اشاره به اینکه با توجه به تولید بسیار بالای سیب و پرتقال، قیمت‌های این محصولات باید متعادل‌ باشد و در قیمت‌گذاری‌ها آنها دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر، انواع محصولات با کیفیت و دستچین شامل هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر، سیب زمینی در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: عرضه محصول پرتقاضای سیب زمینی تحت کنترل قرار داشته و توزیع گسترده آن در میادین میوه و تره بار ادامه دارد.

بیش از ۲۶۰ میدان و بازار میادین میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.