تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
دیدار مدیرکتابخانه گیلان بارئیس اتاق اصناف

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با نائب رئیس اتاق اصناف کشور دیدار کرد

  • کد خبر : 780
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با نائب رئیس اتاق اصناف کشور دیدار کرد
با هدف همکاری در جهت تسهیل دسترسی مردم به کتاب؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با نائب رییس اتاق اصناف کشور دیدار کرد

نائب رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه کتابخانه های عمومی در گسترش فضاهای مطالعاتی برای اقشار مختلف مردم، بر لزوم حمایت از این مجموعه فرهنگی توسط دستگاه های مختلف اقتصادی تاکید کرد.

اصناف شهر به گزارش اتاق اصناف ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در دفتر اتاق اصناف ایران با جلال‌الدین محمدشکریه، نائب رئیس اتاق اصناف کشور دیدار و در زمینه گسترش همکاری ها در حوزه ایجاد کتابخانه های عمومی در استان گیلان بحث و تبادل نظر کرد.

کرمی: امروز کتابخانه عمومی به عنوان یک نیاز اساسی در جامعه مطرح است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به کارکردهای مختلف کتابخانه های عمومی امروزی، تامین نیازهای اطلاعاتی همه مردم در این مراکز را از مهم ترین اهداف آن برشمرد.

پریسا کرمی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی حتی در دوران فراگیری بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز فرهنگی همچنان به ارائه خدمات الکترونیکی و مجازی ادامه می دهند، افزود: امروز کتابخانه عمومی به عنوان یک نیاز اساسی در جامعه مطرح است.

کرمی در ادامه تامین فضاهای مورد نیاز برای مطالعه مردم و اختصاص کتاب های به روز را از دیگر دغدغه های این مجموعه برشمرد و همکاری دیگر دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی را لازمه تحقق این موضوع دانست. وی همچنین آغاز همکاری های دوجانبه مجموعه کتابخانه های عمومی و اتاق اصناف ایران در قالب امضای تفاهمنامه مشترک در سطح ملی را امیدبخش توصیف کرد.

تاکید نائب رئیس اتاق اصناف کشور بر لزوم حمایت همه دستگاه ها از کتابخانه های عمومی

نائب رئیس اتاق اصناف ایران نیز در ادامه این نشست ضمن تمجید از عملکرد مجموعه کتابخانه های عمومی در گسترش فضاهای مطالعاتی برای اقشار مختلف مردم بر لزوم حمایت از این مجموعه فرهنگی توسط دستگاه های مختلف اقتصادی تاکید کرد.

جلال‌الدین محمدشکریه توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را دارای اثرات مطلوب و موثر در جامعه دانست و از آمادگی خود برای هرنوع همکاری در این حوزه سخن گفت.

شکریه همچنین اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهمنامه همکاری میان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اتاق اصناف ایران اقدامات موثری در حوزه احداث و حمایت از کتابخانه های عمومی در سطح کشور انجام شود./ع/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.