تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

ممنوعيت واردات لوازم ورزشي علي رغم نياز داخلي/ مسئولان با درايت بيشتري؛ خواسته هايمان را بازنگري کنند

  • کد خبر : 1594
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۵:۵۰
ممنوعيت واردات لوازم ورزشي علي رغم نياز داخلي/ مسئولان با درايت بيشتري؛ خواسته هايمان را بازنگري کنند

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم ورزشي تهران در لزوم ورود انواع مختلف لوازم ورزشي بيان داشت: ورزش از مهمترين ارکان سلامتي است. براي اين که بدني سالم داشته باشيم نياز داريم تا بسترهاي لازم را مهيا سازيم. بسياري از ورزش ها در کشور به دليل عدم وجود لوازم ورزشي نمي توانند ادامه و موفق شوند. علاقمندان به اين ورزش ها نيز از داشتن لوازم آن محروم مي مانند.

به گزارش اصناف شهر، مرتضي حق پرست، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم ورزشي تهران تاکيد کرد: بارها به ارگان ها و سازمان هاي مختلف که با ورزش و واردات مرتبط بوده اند نامه نگاري کرده ايم؛ اما تا کنون موفق نشديم تا اجازه واردات داشته باشيم. هيچ توليدکننده کفش ورزشي نداريم. ابتدايي ترين وسيله کفش ورزشي است. مسئولان بدون دليل موجهي از واردات اين کالاي مهم جلوگيري کرده اند. اگر در کشور توليد داشتيم مي توانستيم دليل خوبي داشته باشيم؛ اما توليد نداريم و اين نياز بسيار مهم است .

وي با بيان اينکه نزديک به ۲۰ ورزش کوهستاني داريم بيان داشت: تنها سهم کوچکي آن هم از کوه نوردي مطلع هستيم. لوازم هيچ يک از اين ورزش ها به کشور وارد نمي شود. نمي توان افراد را به کاري تشويق کرد؛ اما لوازم و تجهيزات آن را در اختيارشان نگذاشت. کوه نوردان به هنگام کوه نوردي در زمستان بايد از تمامي امکانات برخوردار باشند . اگر کوهنورد عينک، کلاه و دستکش مناسب نداشته باشند در کوران برف و يخ خطر مرگ و يخ زدگي تهديد مي شود. چرا از واردات اين کالاي مهم جلوگيري مي شود؟

حق پرست تصريح کرد: بسياري از ورزش ها با کمي امکانات مي تواند نوجوانان و جواناني را جذب کند که براي کشور مدال آور و افتخار آفرين باشند. اميدواريم مسئولان با درايت بيشتري به اين نياز مهم اهميت بدهند

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.