تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

نمایشگاه بهاره در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5622
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
نمایشگاه بهاره در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود

در نشست خبری رییس اتاق اصناف تهران آخرین جزئیات نمایشگاه بهاره تشریح شد.

به گزارش اصناف شهر، علیرضا توسطی گفت امسال سال خوبی برای کسب و کار نبوده به خصوص تولید کنندگان وضعیت خوبی نداشتند این تولید کنندگان دسترسی به مغازه‌های اصلی و بازار ندارند پس با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تلاش داریم تا این تولیدکنندگان که اکثرا در حومه شهر هستند و کارگران آن‌ها از آسیب پذیر‌ترین قشر‌ها هستند نیاز داشتند تا برای پرداخت عیدی و حقوق به نقدینگی دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر این نمایشگاه‌ها نبود پیش بینی میشد شاهد هجوم دستفروش‌ها می‌بودیم. در شان شهر ما نیست که تولیدکننده در خیابان رگال بگذارد و مردم در گوشه خیابان لباس پرو کنند.

توسطی با اشاره به نوسانات بازار ارز گقت: با اتفاقاتی که در حوزه ارز افتاده تاب آوری مردم پایین آمده قدرت خرید مردم پایین آمده پس نیاز داریم که اجناس به خصوص کالا‌های مصرفی شب عید با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

رییس اتاق اصناف تهران تصریح کرد:در این چند سال که اتاق اصناف کمرنگ شده بود حتی وزارت ارشاد نمایشگاه به اسم حجاب و عفاف برگزار می‌کرد با زیاده خواهی برخی مدیران شهرداری و برخی وزارتخانه‌ها ما درگیر مشکلات زیادی شدیم ما تلاش کردیم تا دوباره نقش اتاق اصناف را پر رنگ کنیم پس تصمیم گرفتیم با هماهنگی استانداری در ۵ نقطه از شهر تهران نمایشگاه‌ها برگزار کنیم. از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ اسفند این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود و از ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرای مردم هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی به صورت تمام وقت حضور دارند و در محل به شکایات رسیدگی می‌شود کیفیت کالا‌ها نیز توسط اتحادیه‌ها تعیین و قیمتگذاری شده است و کالاه با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌شود

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.