تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
11
واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد

۲۵ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد

  • کد خبر : 104
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۴۲
۲۵ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد
واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد اسبکوه با بیان اینکه ۲۵ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد، گفت: ۶ اکیپ بر بازار لرستان نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اخطار داده می‌شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان: ۲۵ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد اسبکوه با بیان اینکه ۲۵ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد، گفت: ۶ اکیپ بر بازار لرستان نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اخطار داده می‌شود.

اصناف شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران منوچهر اسبکوه در گفتگو با  سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، بازدیدهای مستمری از اصناف صورت می گیرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اخطارهای لازم داده شود.

وی افزود: طی هفته گذشته ۳۶۷ بازدید از اصناف خرم آباد صورت گرفت که به ۱۲۵ واحد صنفی که دارای مشکلات بهداشتی بودند، اخطارهای لازم داده شد.

وی با اشاره به پلمب ۲۵ واحد صنفی، عنوان کرد: از این تعداد سه تالار پذیرایی، ۱۳ رستوران و ۹ واحد صنفی دیگر به دلیل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و همچنین بی توجهی به اخطارهای ارائه شده پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف لرستان تصریح کرد: علاوه بر این نیز هفت نفر از صاحبان اصنافی که اقدام به باز کردن پلمب بدون مجوز کرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

اسبکوه با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی، خاطرنشان کرد: از فردا فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت می باشند که صاحبان این مشاغل توجه داشته باشند فعالیت آنها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد که در این راستا شش اکیپ بر بازار نظارت می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اخطار داده می شود./ح/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.