تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

واردات گوشت از رومانی و استرالیا از هفته آینده‌

  • کد خبر : 5673
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
واردات گوشت از رومانی و استرالیا از هفته آینده‌
رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با‌کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.

به گزارش خبرشهر به نقل از روابط عمومی انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی، فرهاد آگاهی، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.

وی افزود: به دنبال توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان با سابقه و خوشنام برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند.

وی بیان کرد: تاکنون با وجود همه مساعدت‌ها، رفع موانع و تسهیل فرآیندها توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، تأمین ارز برای واردات گوشت به کندی صورت می‌گیرد اما محموله‌های گوشت با کیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال‌دار به صورت متعدد و برنامه‌ریزی شده از ابتدای این هفته وارد کشور شده و به سرعت در بازار توزیع می‌شود.

رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل رسیده و منطقی شود ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.