تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

وزیر راه در گرگان: ۸۰۰ هزار مجرد در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند/ جزئیات تسهیلات مسکن در تهران و استان‌ها

  • کد خبر : 2488
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
وزیر راه در گرگان: ۸۰۰ هزار مجرد در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند/ جزئیات تسهیلات مسکن در تهران و استان‌ها

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۵ میلیون نفر در سامانه طرح جهش تولید مسکن نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۸۰۰ هزار نفر مجرد هستند.

به گزارش اصناف شهر، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام حدود ۸۰۰ هزار مجرد در سامانه جامع طرح ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت: امکان ثبت‌نام برای متقاضیان تا پایان سال در این سامانه وجود دارد.

وی افزود: قطار ساخت و ساز کشور در مسیر مناسبی در حرکت است و به زودی آثار آن در جامعه پدیدار می شود. برای حمایت از ساخت و تولید مسکن حمایت‌های ویژه‌ای مانند اعمال تخفیف در هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و حق‌الزحمه نظام مهندسی پیش‌بینی شده است.

قاسمی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پروژه‌های بزرگی را در کشور آغاز کردیم افزود : امروز در استان مرکزی ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شد و فردا نیز در گلستان کلنگ ساخت واحدهای این طرح ملی به زمین خواهد خورد.

وزیر راه و شهرسازی به تسهیلات پرداختی در قالب این طرح اشاره کرد و ادامه داد : بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار در تهران به هر فرد متقاضی ۴۵۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۲۰ ساله پرداخت خواهد شد.

قاسمی درباره پروژه ریلی اینچه برون – شاهرود هم گفت: پس از بازدید میدانی از محل اجرای پروژه و ارزیابی همه شرایط، تصمیمات لازم برای آن اتخاذ می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.