تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
2

پایان اسفندماه، آخرین مهلت ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کردستان

  • کد خبر : 5485
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
پایان اسفندماه، آخرین مهلت ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کردستان

محمد احمدی اظهار داشت: ثبت‌نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش این صندوق آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش اصناف شهر، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با اشاره به اینکه بازنشستگان می‌توانند تا پایان دوره تعیین شده نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام کنند، خاطرنشان کرد: ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm. ir و به صورت کاملا رایگان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند ثبت‌نام در سایت اعلام شده با اختلال مواجه است، ضمن عذرخواهی از متقاضیان تسهیلات، گفت: از آنجایی که مهلت ثبت‌نام وام تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت، بازنشستگان می‌توانند در کمال آرامش و به تدریج تا پایان دوره تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

احمدی افزود: همکاران این صندوق با اختصاص سرورهای جدید درحال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند و این لینک جهت ثبت نام تا درست شدن سایتhttps://services.sabasrm.ir/loan1/LoanRegisteration/login.aspx? در دسترس خواهد بود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان اذعان کرد: زمان ثبت تقاضای اینترنتی بازنشستگان هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام و نتایج قرعه‌کشی احتمالی و نوبت‌بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: این تسهیلات به متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد، وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند، متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، تعلق نمی‌گیرد.

احمدی گفت: ضمنا فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند.

وی بیان کرد: مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل یعنی بانک صادرات ایران با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۱۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.