تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

پایان ثبت‌نام متقاضیان خودرو در دوره دوم

  • کد خبر : 4323
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
پایان ثبت‌نام متقاضیان خودرو در دوره دوم

سخنگوی وزارت صمت گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو، بیش از ۶ میلیون تقاضا برای خرید خودرو به ثبت رسید.

به گزارش اصناف شهر، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه (۲۵ تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعتی پیش به پایان رسید.

به گفته “امید قالیباف” سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.وی به ایران اکونومیست گفت: در واقع ۵۰‌درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید، در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.به گزارش ایران اکونومیست، در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد.
نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=4323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.