تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

کاهش قیمت گوشت گرم گوساله داخلی

  • کد خبر : 5567
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کاهش قیمت گوشت گرم گوساله داخلی

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش اصناف شهر، مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از امروز شنبه و پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی، سازمان امور پشتیبانی امور دام کشور برای تعادل بخشی به بازار گوشت، اقدام به توزیع گوشت گرم گوساله داخلی در سطح میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب کرد.

وی گفت: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است. امراللهی ادامه داد: گوشت گرم گوسفند داخلی و وارداتی هم با قیمت هر کیلوگرم حدود ۲۸۰ هزار تومان از فردا در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فعلا این گوشت‌ها در استان‌های تهران و البرز توزیع می‌شود، افزود: توزیع گوشت در سایر استان‌ها هم تا آخر هفته انجام می‌شود.
امراللهی درباره قیمت پیاز هم گفت: با ورود پیاز وارداتی قیمت این محصول از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان برای هر کیلوگررم کاهش یافته و از فردا یکشنبه در همه میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.