تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

کشف و توقیف ۱۲۰ میلیارد ریال مبلمان از تریلر ترانزیتی خارجی

  • کد خبر : 3636
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کشف و توقیف ۱۲۰ میلیارد ریال مبلمان از تریلر ترانزیتی خارجی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰۰ عدد انواع مبلمان خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش اصناف شهر، سرهنگ کارآگاه علی اصغر محمودیان سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در محدوده کهریزک تهران شدند.

وی بیان کرد: طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید پلمپ گمرکی تریلر شکسته و حامل انواع مبلمان و آباژور خارجی است و کالاها در سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می باشند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل ۷۰۵ عدد انواع مبلمان و آباژور خارجی بوده که در این راستا چهار متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=3636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.