تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

کشف ۵۵ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح استان در هفته گذشته

  • کد خبر : 471
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کشف ۵۵ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح استان در هفته گذشته
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت :از 26تیر ماه سال جاری لغایت یکم مرداد ماه سال جاری در بازرسی های صورت گرفته 55 مورد تخلف در سطح استان کشف شد.

خبراصناف به گزارش شاتا، محمد دره وزمی گفت: در هفته گذشته در مجموع یک هزار و ۳۳۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.
وی با بیان کشف ۵۵ مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان ساخت، در این رابطه ۴۵فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
وی خاطر نشان ساخت : عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع ۸۷۷ میلیون و ۷۵۱هزار ۷۵۰ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۹۲ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها ۶ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند. آدرس کوتاه شده: http://www.shatanews.ir/s/mfackr8

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.