تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری اضافه شد

  • کد خبر : 6174
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری اضافه شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری کشور اضافه شد.

به گزارش خبرشهر، «سید صولت مرتضوی» روز پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی در محل پاویون دولت این استان در گفت و گو با ایرنا، افزود: شواهد بیانگر آن است که وعده رئیس جمهوری در ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شده و این مهم به شیوه‌های مختلف قابلیت صحت سنجی دارد.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های موسسه پژوهشی تامین اجتماعی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرصت شغلی جدید در دولت سیزدهم در کشور ایجاد شده و این اقدام شایسته با وجود تعداد قابل توجهی بازنشسته اجازه نداده است که ضریب پشتیبانی این وزارتخانه سیر نزولی داشته باشد و اکنون ضریب صندوق تامین اجتماعی مثبت ارزیابی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این وزارتخانه یکی از دستگاه‌هایی است که در راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل نقش دارد و در این راستا همه نهادها باید به وظایف خود عمل کنند و در طول فعالیت دولت سیزدهم شمار قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مرتضوی ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم زادگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نظارت میدانی بر طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مهمترین اهداف سفر خود به سرزمین آفتاب عنوان کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم را دولت صادق‌الوعد عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.