تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
۱۰ هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند

۱۰ هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند

  • کد خبر : 894
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
۱۰ هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند
رئیس اتحادیه مسافربری تهران:۱۰ هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران گفت: متاسفانه ۱۰ هزار راننده مسافربری درون شهری در استان تهران، هنوز واکسن دریافت نکرده اند.

اصناف شهربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از بازار، علی انصافی افزود: اتحادیه مسافربری درون شهری تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران به همه ادارات دولتی بیمارستان‌ها و شرکت‌های خصوصی خدمات رسانی می‌کند.

وی اضافه کرد: پیگیری‌های اتحادیه برای واکسیناسیون رانندگان تا این لحظه به جایی نرسیده و این در حالی است که جا به جایی کادر درمان از بیمارستان‌ها و سرویس دهی سه شیفت به آنان به عهده رانندگان اتحادیه است که کاری بسیار خطرناک است و تا امروز تعداد زیادی از رانندگان ما مبتلا به ویروس کرونا شده اند و جان خود را از دست داده اند.

انصافی گفت: در حال حاضر همه رانندگان اتوبوس، مترو و تاکسی تهران که زیر نظر شهرداری هستند واکسن زده اند.

وی افزود: اتحادیه مسافری درون شهری با تعداد ۲ هزار ون، ۶ هزار مینی بوس و ۲ هزار اتوبوس در حال خدمتگذاری به مردم هستند که به دلیل رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعداد کمتری مسافر جا به جا می‌کنند.

انصافی ادامه داد: متاسفانه قیمت گذاری در این صنف سالی یک بار و از طریق مناقصه تعیین می‌شود این در حالی است که هر ماه شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم و کار را برای رانندگان سخت کرده بطوریکه فعالیت در این صنف دیگر به صرفه نیست.

وی گفت: هزینه لوازم یدکی خودروها و افزایش قیمت لاستیک فشار زیادی به رانندگان آورده و از طرفی هم اداره مالیات و بیمه هر روز سخت گیرانه‌تر برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه مسافر بری درون شهری تهران افزود: لاستیک اتوبوس که ۴ میلیون تومان بود امروز به ۱۲ میلیون تومان رسیده و قیمت خرید هر اتوبوس از ۶ میلیارد تومان به ۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است./ح/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.