تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

۲۵ هزار آموزگار جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند

  • کد خبر : 5424
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
۲۵ هزار آموزگار جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در سطح کشور خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد امروز (۲ اسفندماه) در گردهمایی مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول اثربخش، اظهار کرد: اسفندماه سال جاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار خواهد شد و در قالب این آزمون بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد تا در حوزه نیروی انسانی بتوانیم شاهد رشد شاخص‌های کیفی و عملکردی باشیم‌.

وی با اشاره به تغییرات تحولی در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور، ادامه داد: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییراتی خواهد بود. همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد. بر این اساس باید در انتخاب مصاحبه‌گران به متغیرهایی مثل تخصص و تعهد عملکردی دقت کرد زیرا گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید به صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.

همچنین مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: طرح جهش موجب هماهنگی و تحول در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش شد.
وی افزود: مباحث تربیتی در آموزش و پرورش باید با نگاه ویژه‌ای دنبال شود زیرا مسائل تربیتی نقش ویژه‌ای در آینده جامعه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به میزبانی استان خوزستان از دو رویداد ملی، افزود: برگزاری مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در شهرستان دزفول و برگزاری مسابقات فوتبال دانش‌آموزان متوسطه کشور رخدادهایی ملی بودند که با همت همه دست‌اندرکاران به میزبانی خوزستان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.