تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6
۸ درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت می‌کنند۵

۸۵ درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت می‌کنند

  • کد خبر : 668
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۸۵ درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت می‌کنند
۸ درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونا را رعایت می‌کنند۵

 رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: ۸۵ تا ۹۰ درصد اصناف این استان محدودیت‌ های جدید هفته گذشته تاکنون را رعایت کرده‌ و با وجود مشکلات مالی، همکاری خوبی در این راستا داشته‌اند.

اصناف شهربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران منوچهر اسبکوه  در گفت و گو با ایرنا افزود: محدودیت های تعطیلات ۶ روزه کرونا هفته گذشته برای تمامی اصناف به جز مشاغل گروه یک آغاز شده است و هم اکنون نیز برای گروه های سه و چهار در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: گشت مشترک صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل و ۹ تیم در این راستا فعال شد.

وی تصریح کرد: در تعطیلات هفته گذشته یکهزار و ۶۸۹ مورد تذکر شفاهی به واحدهای صنفی داده شده که بیشتر این موارد در روز نخست اعمال محدودیت ها بوده است.

اسبکوه گفت: همچنین ۱۶۳ مورد تذکر کتبی به واحدهای متخلف داده شده که ۷۳ مورد از این تعداد تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار تخلف دادند اما ۴۱ مورد از این تعداد به تعهد خود عمل نکردند و پلمب شدند.

وی ادامه داد: هشت مورد از واحدهای پلمب شده به صورت خودسرانه نسبت به فک پلمب و فعالیت مجدد اقدام کردند که طبق قانون به دادسرا معرفی شده اند.

وی افزود: در مجموع اصناف استان همکاری خوبی با ستاد کرونا داشته اند و در حال حاضر بجز گروه های شغلی یک و ۲، مابقی مشاغل باید تا پایان هفته تعطیلی و محدودیت های اعلام شده را رعایت کنند./ح/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.