تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

بروز رسانی قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 10795
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
بروز رسانی قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن

صمد علامه اظهار کرد: با رفع برخی از مشکلات سازندگان با بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح و همچنین مرتفع شدن برخی موانع اداری در سال جدید، طرح‌های نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال اجرا است.

به گزارش اصناف شهر، علامه افزود: با تلاش و پیگیری‌های معاونت املاک و حقوقی در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص یافته به طرح‌های نهضت ملی مسکن به نام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد مابقی اراضی هم طی ماه‌های آینده صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن حائز اهمیت بوده و موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه و کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

علامه با بیان اینکه رعایت کامل همه الزامات، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های دفتر مقررات ملی صنعت ساختمان در طرح‌های نهضت ملی مسکن الزامی است ، افزود: یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم در دولت سیزدهم ساخت مسکن با وسعت بیشتر بود که از همان روزهای نخست زمین مورد نیاز در نقاط مختلف استان تامین شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=10795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.