تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

جزییات اختلال پیش‌ آمده در اپلیکیشن بلو

  • کد خبر : 11057
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
جزییات اختلال پیش‌ آمده در اپلیکیشن بلو

روز شنبه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به دلیل نوسانات برق در سرویس‌دهنده به مرکز داده‌های بلو (سامانتل) به‌طور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.

به گزارش اصناف شهر، به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان؛ تیم فنی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیش‌آمده آغاز کرد.

در نتیجه این تلاش‌ها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاه‌های خودپرداز، پوز و… فراهم شد.

در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز به مسیر بازگشت و در اختیار کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیش‌آمده، از همه کاربران خود عذرخواهی می‌کند؛ بلو خود را محافظ داده‌های مشتریان می‌داند و مسئولیت خود در برابر این اتفاق را می‌پذیرد.

در حال حاضر سرویس بلو همچون سال‌های اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=11057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.