تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
4

قیمت خرید تضمینی گندم به زودی اعلام می‌شود

  • کد خبر : 11913
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
قیمت خرید تضمینی گندم به زودی اعلام می‌شود

وزیر جهادکشاورزی اولین فرصت پس از اتمام هفته دولت را زمان تعیین قیمت خرید تضمینی گندم اعلام کرد.

به گزارش اصناف شهر، غلامرضا نوری قزلجه در حاشیه برگزاری آیین آغاز فصل زراعی با محوریت کشت پاییزه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با بیان این که قیمت خرید تضمینی گندم به زودی اعلام می‌شود، گفت: اعلام قیمت خرید تضمینی گندم برای کشاورزان بسیار ضروری است و در این راستا دو جلسه با سایر دستگاه‌های مربوطه باید برگزار و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: ما برای بررسی قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی آینده آماده هستیم و پیش‌نویس آن هم تهیه شده است.نوری قزلجه درباره عدد پیشنهادی قیمت خرید تضمینی گندم از سوی وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: قیمت بر مبنای قانون، نظرات کارشناسی و نمایندگان تولیدکنندگان تعیین و اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: رسالت مستقیم در حوزه انرژی‌های پاک و انرژی خورشیدی بر عهده وزارت نیرو است، اما ما در این زمینه هر کاری از دست‌مان برآید، انجام می‌دهیم و از جمله در صورت نیاز، زمین برای استقرار پنل‌های خورشیدی در نظر می‌گیریم تا به کاهش ناترازی انرژی در کشور کمک کنیم.
وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی نیز می‌توانند به سمت انرژی پاک حرکت و فناوری و تجهیزات آن را در واحدهای خود راه‌اندازی کنند.
وی گفت: در راستای راه‌اندازی و مصرف انرژی پاک در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی کمک‌های ویژه ارایه خواهیم کرد.نوری قزلجه درباره تغییر اقلیم نیز به خبرنگار ما توضیح داد: ما اصلاح ساختار متناسب با تغییر اقلیم را در برنامه داریم و این کار جزو وظایف ذاتی سازمان تحقیقات و مراکز پژوهشی بخش کشاورزی است.
وی در همین حال یکی از مولفه‌های موثر در دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی را توجه به بحث تغییر اقلیم دانست و بر استفاده از روش علمی در برخورد با این پدیده تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=11913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.