تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
0

پرداخت ۹۶ درصد مطالبات گندم‌کاران کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 12411
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
پرداخت ۹۶ درصد مطالبات گندم‌کاران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۹۶ درصد مطالبات گندم‌کاران این استان خبر داد و گفت: مابقی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش اصناف شهر، ابولحسن صداقت‌کیش اظهار کرد: تاکنون ۹۶ درصد مطالبات کشاوران گندم‌کار کهگیلویه و بویراحمد معادل یک هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز باقی مانده که به زودی پرداخت خواهد شد.

وی از خرید ۸۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به صورت تضمینی خبر داد و افزود: رکورد خرید و ذخیره‌سازی گندم در این استان شکسته شد و البته خرید همچنان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود به بیش از ۸۲ هزار تن برسد.

صادقت‌کیش با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان به نسبت سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است، ابراز کرد: بیشترین خرید گندم به ترتیب مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت و چرام بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹ مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های مختلف ایجاده و راه‌اندازی شد، یادآور شد: قیمت خرید تضمینی گندم معمولی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و دوروم ۱۸ هزار تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که مراکز خرید گندم تضمینی در یاسوج، باشت، دهدشت، چرام، گچساران و بهمئی فعال بودند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=12411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.