تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
7

انجام بیش از ۱۱۳ هزار مورد بازرسی در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 1112
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
انجام بیش از ۱۱۳ هزار مورد بازرسی در آذربایجان غربی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۸ ماهه نخست سال جاری در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحدهای صنفی، غیر صنفی و سطح عرضه بخصوص کالاهای اساسی ۱۱۳ هزار و ۷۵۴ مورد بازرسی صورت گرفت.

به گزارش اصناف شهر، ایرج مرندی گفت: طی ۸ ماهه نخست سال جاری در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحدهای صنفی، غیر صنفی و سطح عرضه بخصوص کالاهای اساسی ۱۱۳ هزار و ۷۵۴ مورد بازرسی صورت گرفت.

وی افزود: بازرسی های انجام شده در استان منتج به تشکیل ۶ هزار و ۶۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی برای واحدهای صنفی و غیر صنفی خاطی به ارزش بیش از یک هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

مرندی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده ۳ هزار و ۱۹۶ شکایت و گزارش مردمی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان واصل شد که ۲ هزار و ۵۴۸ مورد تلفنی، ۴۵۰ مورد مراجع حضوری و ۲۰۱ مورد نیز بصورت کتبی بوده است که پس از بررسی و رسیدگی به شکایات دریافتی یک هزار و ۴۳۳ مورد متخلف، یک هزار و ۴۴۸ مورد غیر متخلف و ۳۲۳ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی می باشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت اضافه کرد: در ۸ ماهه نخست امسال با توجه به نوسانات موجود در بازار گوشت مرغ طی بازرسی هایی که جهت نظارت بر عملکرد مرغداری ها و کشتارگاه های مرغ انجام شد، ۱۴۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۸۹ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مرندی خاطر نشان کرد: همچنین جهت نظارت بر عملکرد واحد های صنفی و غیر صنفی استان با ادارات و نهادهای تخصصی ۳ هزار و ۱۹۳ مورد گشت مشترک انجام و ۶۷۴ فقره پرونده تخلف صنفی برای واحدهای خاطی به ارزش بیش از ۴۹۷ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال تشکیل گردید.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تأکید کرد: هموطنان عزیز می توانند شکایت ها، گزارشها و پیشنهادهای خود و یا در صورت مشاهده هر کونه تخلف صنفی را از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.