تاریخ : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ 24 ربيع ثاني 1446 Sunday, 27 October , 2024
0

دلار فرو ریخت/ ریزش لحظه‌ای ادامه دارد

  • کد خبر : 12502
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
دلار فرو ریخت/ ریزش لحظه‌ای ادامه دارد

طبق مشاهدات میدانی ایسنا، قیمت دلار و یورو از صبح امروز با کاهش چشمگیر شروع و روند ریزشی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، پس از شکست عملیات ناموفق اسرائیل در شب گذشته، از صبح امروز روند نرخ گذاری قیمت ارز در گروه‌های مبادله ارز و کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی، پیش از گشایش و فعالیت بازار غیر رسمی ارز در بازار با روند نزولی فعالیت خود را آغاز کرد.

مشاهدات میدانی از بازار ارز نشان می‌دهد که از ابتدای امروز نرخ ارز در بازار آزاد با کاهش چشمگیری روبرو بوده است. به طوری که در لحظه تنظیم این گزارش (حوالی ساعت ۱۱:۳۰) دلال‌ها و واسطه‌ها در بازار دلار را با قیمت ۶۷الی ۶۸ هزار تومان برای فروش اعلام کردند و این ارز را با قیمت ۶۵ هزار تومان از مردم خریداری می‌کردند. همچنین در ابتدای زمان تهیه این گزارش، یورو با قیمت ۷۲ هزار تومان به فروش و با قیمت ۷۱ هزار تومان از سوی واسطه‌ها از مردم خریداری می‌شد.

کاهش لحظه‌ای نرخ ارز

پس از گذشت تقریبا نیم ساعت از زمان تهیه این گزارش، نرخ دلار و یورو مجددا به روند کاهش خود ادامه داد و در حوالی ساعت ۱۲ واسطه‌ها، دلار را با قیمت ۶۶ هزار تومان به فروش رسانده و با نرخ ۶۴ الی ۶۵ هزار تومان خریداری کردند. همچنین یورو در بازار آزاد با نرخ ۷۱ هزار تومان از سوی واسطه‌ها به فروش رسیده و با قیمت ۶۹ هزار تومان از سوی این افراد خریداری می‌شد.

وضعیت میدانی بازار چگونه بود؟

طبق مشاهدات میدانی امروز از بازار ارز از حوالی ساعت ۱۲ ظهر، بازار شاهد حضور بسیار چشمگیر واسطه‌ها بود و جالبی اینکه اکثر این افراد خریدار ارز نبودند و بیشتر تمایل به فروش ارز داشتند، که این به معنای ادامه روند کاهشی قیمت دلار و یورو در بازار آزاد است.

کاهش ریسک‌های سیاسی

پس از شکست عملیات شب گذشته رژیم صیهونیستی، از صبح امروز روند نرخ گذاری در بازار به شدت روند نزولی را طی کرد و حتی پیش از آغاز فعالیت بازار آزاد و غیر رسمی، نرخ گذاری ارز در فضای مجازی به ویژه در کانال‌های تلگرامی با قیمت کاهشی نسبت به روزهای گذشته شروع به کار کرد و روند کاهشی نرخ ارز همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=12502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.