تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3

آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودرو‌های وارداتی/ ثبت نام تا فردا ادامه دارد

  • کد خبر : 5519
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودرو‌های وارداتی/ ثبت نام تا فردا ادامه دارد

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: تا شب گذشته حدود ۵۱ هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش اصناف شهر، مهدی ضیغمی در نشست خبری با تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودرو‌های وارداتی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: تا شب گذشته حدود ۵۱ هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند که البته این موضوع به معنای ثبت نام قطعی نیست.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت اظهار داشت باید برخی مستندات بعد از اینکه فرایند ثبت نام اولیه انجام شد بررسی شود و بعد اسامی برندگان قطعی را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت گفت فعلاً مبحثی در رابطه با تمدید زمان ثبت نام اعلام نشده است ضمن اینکه امکان ویرایش و انصراف در سایت فراهم خواهد شد تا کسانی که میخواهند انصراف دهند قبل از انجام قرعه‌کشی انصراف خود را اعلام کنند.
براساس این گزارش ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس Saleauto.ir آغاز شده است، براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت متقاضیان خرید خودرو‌های واردتی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.