تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4
اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند

اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند

  • کد خبر : 837
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند
رئیس اتاق اصناف مرکز فارس:اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند هاشمی گفت: یک پنجم تولید ناخالص ملی را اصناف انجام می دهند و اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند و باید مسئولان از قوانین صنفی به نفع اصناف حمایت کنند.

اصناف شهربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از  خبرگزاری شبستان، سید محمود هاشمی  در مراسم رزمایش بزرگ کمک مومنانه بسیج اصناف فارس با محوریت «نذر نفس» گفت: انتخاب شهید «نوازالله رنجبر»، شهید شیرازی به عنوان شهید شاخص کشور مایه افتخار اصناف استان فارس است.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اصناف مختلف فارس با تهیه آش سبزی، فالوده و بستنی، خدمات صافکاری، لوازم یدکی و … در بحران کرونا به حمایت از کادر درمان پرداخته اند و با حضور موثر در رزمایش های کمک مومنانه از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا حمایت کرده اند.

وی اضافه کرد: این بار نیز در رزمایش «عاشقان ثارالله (ع)» شاهد تامین بیش از ۱۶۰ کپسول اکسیژن، ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ سری جهیزیه، ۴۰ دستگاه اکسیژن ساز، ۲۰۰ مانومتر، یکصد عدد اکسیژن ساز، ۶ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰ هزار بسته فرهنگی در سطح استان بوده ایم.

هاشمی تصریح کرد: اصناف باید به عنوان قشر عظیم و متعهد شناخته شوند که نسبت به نظام و رهبری همواره تعهد داشته اند و مورد بی مهری قرار نگیرند.

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به اصناف تا سال قبل خسارت وارد شده و باید از اصناف حمایت شوند، اصناف به تمام اقشار خدمات می دهند و حبیب خدا هستند و دولت و شوراهای تامین باید از اصناف حمایت لازم را داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: اصناف ۳۰ درصد جمعیت کشور هستند و قوانین تصدی گری ناکارآمد نباید در خصوص اصناف وجود داشته باشد، لازم است تا امور به اصناف واگذار شود که نتایج خوبی در پی دارد و تصدی گری بی مورد باید در مقابل اصناف برداشته باشد.

وی تاکید کرد: یک پنجم تولید ناخالص ملی را اصناف انجام می دهند و اصناف به عنوان اقتصاد خرد، توان کمک به نظام جمهوری اسلامی را دارند و باید مسئولان از قوانین صنفی به نفع اصناف حمایت کنند و اقشار بسیج همواره نقش مهمی در پیشبرد مسائل جامعه داشته اند و بسیج اصناف نیز از همین موارد است./ح/

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.