تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت مترو، اتوبوس و تاکسی پایتخت در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 2279
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت مترو، اتوبوس و تاکسی پایتخت در سال ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران از افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، جعفر تشکری هاشمی در مورد کرایه حمل ونقل عمومی در سال آینده گفت: کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران فارغ از اینکه قیمت تمام شده برای مترو و اتوبوسرانی چقدر خواهد بود، نرخ حداکثر ۲۵ درصد را برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال آینده پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه حتی اگر افزایش هزینه ها بیشتر از این نرخ باشد که حتما بیشتر است، شورای شهر بیشتر از افزایش ۲۵ درصد را تصویب نخواهد کرد، ادامه داد: طبیعا مابه التفاوت این مبلغ را از محل کمک های شهرداری و اگر بتوانیم از محل کمک دولت جبران می‌کنیم.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران افزود: در مورد نرخ کرایه تاکسی نیز با توجه به اینکه این قاعده رعایت می‌شود و افزایش نرخ کرایه سال آینده از ۲۵ درصد بیشتر نخواهد بود، سعی می کنیم تفاوت نرخ تورم با نرخ کرایه را از محل اجازه نصب تبلیغات بر روی بدنه و داخل تاکسی ها به نحوی جبران شود تا برای رانندگان تاکسی هم این فعالیت مقرون به صرفه باشد تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه برای وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل شورای شهر است و این درصد باید ابتدا در صحن شورای شهر به تصویب برسد و بعد از تایید فرمانداری، برای سال آینده لازم الاجراست.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.