تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

تکرار تراژدی اختلال در سایت فروش سایپا/ مردم: بعد از ۳۰ ساعت خطا، ظرفیت تکمیل شد!

  • کد خبر : 5359
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
تکرار تراژدی اختلال در سایت فروش سایپا/ مردم: بعد از ۳۰ ساعت خطا، ظرفیت تکمیل شد!

برخی مردم از وجود برخی مشکلات در ثبت درخواست پیش فروش وانت ۱۵۱ در سایت شرکت سایپا گلایه کردند.

به گزارش اصناف شهر، پیش فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ از ساعت ۱۴ سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده است که متقاضیان برای ثبت درخواست باید به سایت آن شرکت مراجعه کنند.

تعدادی از متقاضیان از بروز برخی مشکلات در مراحل ثبت درخواست خودرو گلایه کردند.

برخی از متقاضیان از وجود این مشکل در روز اول این پیش فروش یعنی سه شنبه ۲۵ بهمن اطلاع دادند، یکی از متقاضیان در همین خصوص گفت: دیروز سایت با مشکل زیادی روبرو بود و باوجود اینکه چندبار اقدام به ثبت درخواست کردم ولی متاسفانه هربار یا سایت باز نمی‌شد یا در مراحل بعدی با مشکل و خطای دیگر مواجه می شدم که در نهایت نتوانستم درخواست خود را ثبت کنم.

وی با اشاره به پیگیری از پشتیبانی سایت سایپا ادامه داد: دیروز حدود ساعت ۱۵ با پشتیبانی سایت تماس گرفتم و قول برطرف شدن مشکل تا یک ساعت آینده را داد ولی متاسفانه مشکل برطرف نشده و بعد از آن هم هیچ گونه اطلاعیه‌ای تا الان صادر نکرده‌اند.

یکی دیگر از متقاضیان که خود را شایان معرفی کرد، گفت: امروز سه بار اقدام به ثبت درخواست کردم که در نهایت نتوانسته ام درخواست خود را ثبت کنم.

متقاضی دیگری در این باره گفت: با توجه به اینکه در ابتدای درخواست طبق اعلام سایت ظرفیت تکمیل نشده است ولی در مراحل پایانی ثبت درخواست با مشکل عدم وجود ظرفیت روبه رو می‌شوم.

باتوجه به اینکه از روز گذشته سایت دچار مشکل بوده لذا بسیاری از متقاضیان نتوانستند درخواست خود را ثبت کنند. تعدادی از مخاطبان می گویند این مشکل در فروش فوق العاده قبلی سایپا هم تکرار شده است. قیمت پراید ۱۵۱ در این عرضه حدود ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته بود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.