تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

ثبت‌نام ۵میلیون نفر در نهضت ملی مسکن/ مهلت ثبت‌نام ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 2588
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
ثبت‌نام ۵میلیون نفر در نهضت ملی مسکن/ مهلت ثبت‌نام ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام حدود ۵میلیون نفر در نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون حدود ۵ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و متقاضیان تا ۲۹ اسفندماه امسال برای ثبت‌نام فرصت دارند.

وی با بیان “از مردم می‌خواهیم تا موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند” درباره اظهارات چند روز قبل خود مبنی بر کشف زمین در تهران افزود:‌ زمینی کشف نشده،‌ این زمین‌ها وجود داشته و اسناد آن کامل نبوده است که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی یادآور شد:‌ در ۵ مرکز استان از جمله تهران به‌دلیل آلایندگی و تراکم مجاز به توسعه نیستیم به همین دلیل در نهضت ملی مسکن ـ واحد ـ متقاضیان ـ واجد شرایط ـ را در شهرهای جدید جانمایی می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ۲ روز قبل با اعلام این‌که نبود زیرساخت‌های نرم‌افزاری مانند بانک زمین چالش تأمین زمین است، گفته بود:‌ در زمان راه‌اندازی بانک زمین، ‌زمین‌های وزارت راه و شهرسازی از ۱۳۰۰ شهر در بانک زمین به ثبت رسید و طی این اتفاق زمین‌های جدیدی از جمله یک‌میلیون مترمربع زمین در شهر تهران کشف شد که سند آن به نام وزارت راه و شهرسازی است و تحت تصرف قرار دارد.

قاسمی اضافه کرد:‌ همچنین مشخص شد ۴۰ هزار پرونده حقوقی در حوزه زمین موجود است که ارزش برخی از آن‌ها به ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.