تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

دستگیری پول چاپ کن فضای مجازی

  • کد خبر : 1265
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
دستگیری پول چاپ کن فضای مجازی

فردی که در فضای مجازی با استفاده از یک دستگاه لیزر نشان می‌داد که قادر است پول ۲۰۰۰ تومانی را به ۵۰۰۰۰ تومانی تبدیل کند در دام پلیس فتا گرفتار شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: این فرد در تصویری که در فضای مجازی ارسال کرده بود عنوان می‌کرد که دستگاه لیزری را از سوئد یکی از اقوامش برای ایشان ارسال کرده و وی می‌تواند به محض یک چشم بر هم زدن اسکناس دو هزار تومانی را به ۵۰ هزار تومانی تبدیل کند و دیگر نیازی نیست افراد کار کنند.
وی گفت: بلافاصله با انتشار این ویدئو در فضای مجازی ماموران پلیس فتا دست به کار شدند و در کمتر از چند ساعت وی را به پلیس فتا منتقل کردند.

در مصاحبه‌ای که با این متهم داشتیم وی اظهار کرد: این ویدئو برای مزاح و گروه فامیلی ارسال شده و متاسفانه فامیل ایشان این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرده است و موجب شده تا وی به پلیس فتا احضار شود.
این متهم با اظهار ندامت از کارش به خاطر فضایی که در جامعه ایجاد کرده عذرخواهی کرد و از مردم خواست اگر ویدئویی تولید می‌کنند حتما جوانب آن را در نظر بگیرند تا خدایی نکرده لطمه‌ای به اذهان جامعه وارد نکنند.
سرهنگ معظمی گودرزی نیز در ادامه گفت: با کسانی که بخواهند جو جامعه را بر هم بزنند برخورد خواهد شد و این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی گفت: دستگاه چاپ پول پلاستیکی بیش نبوده و اینکه در ویدئو گفته می‌شود به صورت لیزر پول‌ها چاپ می‌شود دروغ محض است و دستگاه دروغین چاپ پول دارای دو عدد غلطک و یک پارچه است که پول‌ها در آن پنهان و مجدد آشکار می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.