تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

دلار با کارت ملی در صرافی‌ها چند؟

  • کد خبر : 5479
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
دلار با کارت ملی در صرافی‌ها چند؟

با اعلام از سرگیری فروش ارز از کارت ملی، از دیروز تعداد صرافی‌هایی که نسبت به خرید و فروش ارز به مردم اقدام می‌کنند، افزایش یافته است.

به گزارش اصناف شهر، صرافی‌ها به متقاضیان خرید دلار با کارت ملی می توانند تا سقف ۵۰۰۰ یورو بفروشند؛ صرافان ارز مورد نیاز خود را روزانه از صرافی‌های بانکی تأمین می کنند.

قیمت دلار دوباره افزایشی شد

کف نرخ فروش ارز به صرافی ها از سوی صرافی‌های بانکی در روز جاری ۵۱۵۰۰ تومان بوده است. صراف‌ها باید ارز خریداری شده را با یک درصد، افزایش به متقاضیان بفروشند. در مجموع امروز ارز با کارت ملی در صرافی‌ها در کانال ۵۲ هزار تومان به متقاضیان فروخته می شود.
۲ پیشنهاد مهم به بانک مرکزی/ وضعیت بازار بهتر از دیروز است

کامران سلطانی زاده دبیرکل‌کانون صرافان در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: هر صرافی روزانه ۱۰۰ هزار دلار از صرافی بانکی تحویل می گیرد و با توجه به افزایش سقف فروش ارز سهمیه‌ای به ۵۰۰۰ یورو، نهایتا در هر روز به ۲۰ نفر میتواند ارز بفروشد.

او می گوید: اگر سقف ارز تحویلی توسط بانک ها به صرافی ها افزایش یابد صرافی‌ها به افراد بیشتری در روز می توانند سرویس دهند.

سلطانی‌زاده درباره وضعیت بازار ارز در روز جاری اینطور توضیح داد که امروز وضعیت بازار بهتر از دیروز است. از امروز تعداد صرافی‌هایی که معاملات ارز انجام می‌دهند افزایش یافته و همین امر موجب آرامش نسبی فضای بازار شده است.

دبیرکل کانون صرافان با تأکید براینکه اگر حجم عرضه تقویت شود و تعداد صرافی‌ها افزایش یابد حتما قیمت ها تعدیل می شوند، گفت: باید ساعت کاری صرافی‌ها نیز افزایش یابد تا با افزایش مدت فعالیت، به تعداد بیشتری از مردم سرویس داده شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.