تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3

ذخایر کالا‌های اساسی شب عید در استان تهران کامل است

  • کد خبر : 2415
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
ذخایر کالا‌های اساسی شب عید در استان تهران کامل است

ذخیره کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید در انبار‌های استان تهران کامل است و همچون دیگر نقاط کشور برای تامین مایهتاج مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش اصناف شهر، استاندار تهران که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پاکدشت به این شهرستان آمده بود تهران گفت: ممکن است اختلالاتی در شبکه توزیع ایجاد شود همچون برنج و برخی محصولات کشاورزی که شاهد افزایش قیمت نا متعارف آن بودیم، اما به طور کلی در باقی کالا‌ها حداقل از ۴۰روز اخیر یک ثبات نسبی بوده است.

محسن منصوری افزود: چند نوع نظارت در ایام پایانی سال وجود دارد که دستگا‌های متولی مثل جهاد کشاورزی و سمت مسئولیت اصلی و مستقیم بر بازار را بر عهده دارند و بعد از آن دستگاه‌هایی که شئون نظارتی دارند مثل تعزیرات حکومتی.

وی گفت: از هر دو مدیرکل محترم تعزیرات استان تهران خواستیم که به صورت جدی و با گشت‌های ویژه موضوع نظارت بر بازار را پیگیری کنند و مجموعه‌های فعال بسیج در این حوزه هم کمک می‌کند که انشالله شاهد آرامش در بازار شب عید باشیم.

استاندار تهران به موضوع اقدامات برای تکمیل کمربندی پاکدشت هم اشاره کرد و افزود: من می‌توانم این را عرض کنم که به جدیت و با جزئیات پیگیر این مسئاله هستم.

منصوری گفت: کمرندی پاکدشت برای تکمیل به چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با اعتبارات شهرستانی و استانی قابل اجرا نیست.

وی افزود: از دو جهت مسیر تامین اعتبار برای اجرای این پروژه را دنبال می‌کنیم، یک جهت حوزه معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری است که می‌تواند مستقیم تامین اعتبار کند یا اجازه تهاتر به ما بدهند که خوب این بخش را آقای میرکاظمی لطف کردند و موافقت کردند.

استاندار تهران گفت: مسیر دوم هم همان مسیر اخذ مجوز تغییر کاربری شهرک صنفی است که در عوض مجوز تغییر کاربری، سرمایه گذار بخش خصوصی باید تملک را انجام دهد که در این خصوص دو جلسه با آقای مخبر برگزار کردیم و انشالله در جلسه سوم به نظر کار به نتیجه می‌رسد.

پیگیری برای حل مشکلات تعاونی مسکن امیرالمومنین شهرستان پاکدشت هم سوال دیگر خبرنگار ما از استاندار بود که منصوری در پاسخ گفت: بخش بزرگی از شهرستان پاکدشت با تقسیمی که به نظر بنده خیلی هم کارشناسانه نبوده است، در حوزه محیط زیست قرار گرفته و تعاونی امیرالمومنین هم به همین مشکل مبتلا است.

وی افزود: پیگیر هستیم و دو نوبت با آقای سلاجقه مذاکره کردیم و هفته آینده هم یک جلسه با ایشان داریم تا بتوانیم برای این موضوع یک چاره اندیشی کنیم و اگر مشکل محیط زیست حل شود مشکلات این تعاونی ان شالله حل و فصل خواهد شد.

امروز در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشگاه ابوریحان برگزار شد محسن اردستانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان پاکدشت معرفی شد و از ۱۵ماه خدمت جمارانی در مسئولیت فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.

از مجموع ۱۶شهرستان استان تهران، فرماندار پاکدشت چهاردهمین فرمانداری بود که امروز معرفی و فرماندار شهرستان شمیرانات هم شنبه معارفه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.