تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3

عدم ارجاع ابلاغیه نرخ مصوب مرغ قطعه بندی شده به تعزیرات

  • کد خبر : 1919
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
عدم ارجاع ابلاغیه نرخ مصوب مرغ قطعه بندی شده به تعزیرات

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی تهران گفت: تا به امروز ابلاغیه نرخ مصوب توسط قرارگاه جهاد مرغ به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع نشده است.

به گزارش اصناف شهر، مهدی کمال نیا گفت: از ۱۳ فروردین امسال وزیر وقت جهاد کشاورزی بسته بندی مرغ و عرضه آن به صورت قطعه بندی را ممنوع اعلام کرد و در این باره باید قانون انتزاع اجرا می‌شد.

به گفته معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران از ابتدای امسال تا به امروز ۸ هزار و ۳۱۰ پرونده برای گرانفروشی مرغ در تهران تشکیل شده که از این تعداد به ۷ هزار و ۶۷۷ پرونده رسیدگی و در مجموع ۷ میلیارد تومان نیز علیه متخلفان جریمه به عنوان مجازات تعیین شد.

پیشتر عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۹ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مرغ در استان کرمانشاه خبر داد که پرونده یک کشتارگاه مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه ۴۵ هزار و ۲۱۴ کیلوگرم گوشت مرغ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شعبه ۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارجاع شده بود که شعبه مذکور با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.